لپ تاپ Dell Inspiron 15R

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 11
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 43
آي پي ديروز : 20
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 19
بازدید سال : 70
بازدید کلی : 268
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.138.137.233
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 18 تیر 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

Dell Inspiron 15R (5537) به خوبی ساخته شده است و عملکرد و اتصال خوبی را با قیمت بسیار رقابتی فراهم می کند. در اینجا بررسی Dell Inspiron 15R (5537) ما وجود دارد.

لپ تاپ استوک گیمینگ شیراز است که Inspiron 15R بسیار سنگین است ، زیرا ممکن است لپ تاپ را فقط به ماجراهای گاه به گاه در دنیای خارج محدود کند. با این حال ، به خوبی ساخته شده است و عملکرد و اتصال خوبی را با قیمت بسیار رقابتی فراهم می کند. عمر باتری برای یک لپ تاپ در این بازه قیمت نیز عالی است ، و Inspiron 15R را به گزینه ای مناسب برای هرکسی که می خواهد لپ تاپ چند منظوره مقرون به صرفه ای برای استفاده در خانه یا محل کار خود داشته باشد ، تبدیل کرده است.

نسخه قبلی Dell Inspiron 15R در سال گذشته به خوبی در لپ تاپ ارزان قیمت ما کار کرد. مدل امسال لپ تاپ ارزان قیمت دل خیلی متفاوت نیست ، اما یک صفحه لمسی برای ویندوز 8 اضافه می کند و با پردازنده جدید Haswell همه چیز را به روز می کند. همچنین بهترین لپ تاپ ارزان قیمت را می بینید؟

طراحی اصلی Inspiron 15R بدون تغییر باقی مانده است ، صفحه نمایش 15.6 اینچی در یک محفظه پلاستیکی محکم قرار گرفته شده است که با رنگ آمیزی و آبی متالیک برای پایان یافتن است. مطمئناً نسبت به اکثر لپ تاپ های مقرون به صرف تر ، با یک صفحه بالایی محکم از صفحه نمایش ، و یک صفحه کلید جادار با کلیدهای قالبی که در هنگام تایپ کردن بسیار راحت تر هستند ، احساس می شود. نگاهی به بهترین لپ تاپ بیندازید؟

واحد بررسی ما شامل یک نمایشگر حساس به لمس است و این قیمت را با قیمت سال گذشته 499 پوند به 549 افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این پردازنده می توان به پردازنده Core i5 با تجهیزات 1.6 گیگاهرتز ، 8 گیگابایت حافظه و هارد دیسک 1 ترابایت اشاره کرد.

چندین مدل دیگر Inspiron 15R نیز موجود است که قیمت آن برای مدل با پردازنده Haswell Core i3 و صفحه نمایش معمولی فقط 379 پوند است. همچنین یک مدل سطح بالا وجود دارد که با تفکر از صفحه لمسی نیز صرف نظر می کند و شامل پردازنده Haswell Core i7 و کارت گرافیک AMD Radeon HD 8670M با رقابتی 599 پوند است.

صفحه لمسی نوعی برکت متفاوت است. این اجازه می دهد تا شما را به استفاده از رابط کاشی ویندوز 8. اما گمان می کنیم بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای استفاده بهتر از صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی ، وضوح تصویر لپ تاپ مورخ 1366 76 768 پیکسل را به وضوح 1920 x 1080 به روز کنند.

انصافاً ، کیفیت تصویر هنوز خوب است و صفحه به اندازه کافی روشن است و زاویه دید افقی گسترده ای را ارائه می دهد. زاویه دید عمودی محدودتر است ، اما Inspiron 15R همچنان برای تماشای فیلم ، مرور وب یا نمایش مجموعه عکس های شما به خوبی کار خواهد کرد.

بلندگوها فاقد باس هستند و صدا آنقدر زیاد و دقیق است که به شما امکان گوش دادن به موسیقی را می دهد بدون اینکه بلافاصله به هدفون برسید. یک درایو دی وی دی داخلی نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی فیلم ها و همچنین پخش ویدئو را تماشا کنید.

اتصال خوب است ، زیرا Inspiron 15R شامل اترنت گیگابایتی برای اتصالات سیمی ، HDMI ، اسلات کارت SD ، دو پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 است. تنها شکایت ما در اینجا این است که درگاه های USB به وضوح برچسب گذاری نشده اند ، بنابراین بلافاصله مشخص نیست که کدام یک از پورت های پر سرعت USB 3.0 هستند.

پردازنده Intel Core i5-4200U عملکرد خوبی داشت. سرعت اصلی ساعت آن 1.6 گیگاهرتز است ، در مقایسه با نسخه Ivy Bridge سال گذشته 1.7 گیگاهرتز ، و توانست امتیاز خود را در تست های PCMark 7 برای اهداف عمومی از 2834 به 2934 امتیاز افزایش دهد.

البته این فقط یک افزایش ناچیز است و در درجه اول عملکرد تا حدودی کند کامپیوتر را نشان می دهد که به دلیل تکیه بر یک دیسک سخت کند است. این ثابت می شود که اصلی ترین نقطه ضعف Inspiron است ، زیرا حتی هنگام استفاده از گزینه "شروع سریع" ویندوز 8 ، لپ تاپ هنوز 20 ثانیه کامل طول می کشد تا از خواب زمستانی خارج شود و در صفحه اصلی شروع به کار شود ، و بعد از آن 20 ثانیه مکان نما ادامه می یابد - قبل از آماده شدن برای شروع برنامه ها و شروع به کار ، در حال چرخش باشید.

خوشبختانه ، هنگامی که لپ تاپ روشن و کار می کند کاملاً روان و پاسخگو است. کنترل های صفحه لمسی به خوبی پاسخ می دهند و Inspiron 15R توانایی مدیریت Microsoft Office و مرور وب را دارد. حافظه 8 گیگابایتی آن نیز در انجام کارهای سختگیرانه تری مانند ویرایش عکس یا فیلم کمک خواهد کرد.

عملکرد گرافیک نیز بهبود یافته است و هنگام اجرای Stalker: Call of Pripyat با وضوح 720 80 1280 ، از 22 به 32 فریم در ثانیه افزایش می یابد. برای بازی های گاه به گاه گاه به گاه خوب خواهد بود. این مدل Core i7 با گرافیک AMD Radeon با قیمت 50 پوند دیگر موجود است که احتمالاً این مسئله را بهبود می بخشد ، اما تنها با چند فریم در ثانیه.

و البته ، پردازنده Haswell نیز عمر باتری بهتری را ارائه می دهد. در اینجا یک پیشرفت بزرگ وجود دارد ، زیرا 6 ساعت پخش ویدئویی ارائه شده توسط مدل سال گذشته اکنون کمی بیش از 8 ساعت (495 دقیقه) است. این عملکرد عالی از چنین لپ تاپ کم هزینه ای است - که سنگین تر بودن Inspiron 15R را ناامید کننده تر می کند.

دل برای مدلی با صفحه نمایش معمولی وزنی را بیان می کند که از 2.35 کیلوگرم شروع می شود ، در حالی که واحد بررسی ما 2.6 کیلوگرم کامل وزن دارد - وزنی که این داور به سختی می توانست با یک دست بلند کند. این چیزی نیست که بخواهید تمام روز را با خود حمل کنید ، اما حداقل عمر باتری ممکن است شما را در طی یک سفر طولانی در قطار یا هواپیما ببیند.

نویسنده:

تاریخ: شنبه 26 تیر 1400 ساعت: 10:17

نظرات(0)

تعداد بازديد : 0

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش